W Silesia Events od 2009 roku z sukcesami tworzymy i realizujemy wydarzenia skrojone pod Wasze indywidualne potrzeby. Pracujemy dla wielkich i małych firm, samorządów i atrakcji turystycznych. Nasza oferta to autorskie produkty, które od lat rozwijamy i udoskonalamy. Energię czerpiemy z radości uczestników naszych imprez!
JAK TO SIĘ WSZYSTKO ZACZĘŁO
W oficjalnych rejestrach agencja Silesia Events pojawiła się w Prima Aprilis 2009 roku. Jednak pomysł na firmę zrodził się w głowie założycielki dużo wcześniej. Dorota Janas zauważyła na rynku niszę, którą postanowiła wypełnić. Brakowało agencji eventowej, która tworzy wysokiej jakości wydarzenia, bazujące na potencjale województwa śląskiego.
Wizja firmy została spisana na kartce A4. Dla samorządów i atrakcji turystycznych Silesia Events to partner w tworzeniu nowych ofert przyciągających gości. Dla firm i branży MICE Silesia Events to organizator atrakcji team-buildingowych, czerpiących z tego, co w śląskim najlepsze!
JAK TO SIĘ WSZYSTKO ROZKRĘCIŁO
Kartka A4 z wizją firmy z 2009 roku wisi nad biurkiem i jest dowodem na to, że marzenia się spełnia!
Jako pierwsi w województwie śląskim wprowadziliśmy gry miejskie do promocji historii, kultury i turystyki. Jedna z nich – Nocna Gra Książęca w Pszczynie – jest jedyną grą miejską w Polsce, która ma już na koncie 16 edycji i każdego roku przyciąga setki uczestników.
Pierwsi w kraju zorganizowaliśmy w 2014 roku grę live escape-room, której planszą było całe miasto. Przygotowaliśmy najgłębiej zlokalizowany mobilny pokój zagadek w Europie w zabrzańskiej kopalni Guido. Realizowaliśmy gry i animacje historyczne w tak wyjątkowych miejscach jak Zamek Książ w Wałbrzychu czy zabytkowy hotel Admirals Palast w Zabrzu. W tym ostatnim gra była autorską zagadką kryminalną w klimacie Agathy Christie.
W trudnych czasach pandemii udowodniliśmy, że w każdych okolicznościach można znaleźć szansę. Stworzyliśmy stronę z bezpłatnymi grami on-line, które atrakcyjnie przybliżają historię śląskich miast.
Lubimy to, co robimy i cały czas się rozwijamy. Aktywnie działamy w stowarzyszeniach branżowych. Cały czas się szkolimy i uczymy, by dostarczać rozwiązania na czasie. Odkrywamy wyjątkowe miejsca i nieustannie wymyślamy coś nowego, by zaskakiwać naszych Klientów
KTO ZA TYM STOI
Właścicielka firmy – Dorota Janas to absolwentka socjologii i psychologii w zarządzaniu. Przed otwarciem Silesia Events pracowała w agencjach public relations w Londynie i Warszawie, a także w dziale public relations Kompanii Piwowarskiej S.A. Brała udział w tworzeniu i przez 4 lata zarządzała Tyskim Muzeum Piwowarstwa – jedną z największych atrakcji turystycznych województwa śląskiego. Jej praca została nagrodzona dwukrotnym wyróżnieniem Marszałka Województwa Śląskiego, nagrodą Polskiej Organizacji Turystycznej i wyróżnieniem za Najlepszy Event Roku w konkursie Złote Spinacze.
Więcej o Dorocie Janas na jej profilu LinkedIn
Silesia Events to grupa specjalistów z różnych dziedzin. Mamy wśród nas aktorów, profesjonalnych animatorów, marketingowców i informatyków. Mówimy po angielsku i godomy po ślonsku. Lubimy pracować ze sobą i dzielić się naszą energią z Wami!
ZRÓBMY RAZEM COŚ FAJNEGO!
Reasumując – mamy doświadczenie, pasję do tego, co robimy i apetyt na nowe wyzwania. Zapraszamy do współpracy!
ROZMOWA
Wszystko zaczyna się od rozmowy. Zadajemy mnóstwo pytań, by jak najlepiej poznać Wasze potrzeby i cele, które chcecie zrealizować. Uwielbiamy spotkania z Wami i cenimy szczerą i otwartą wymianę myśli. Na tej podstawie rodzą się pomysły, które przedstawiamy Wam w formie oferty.